Skärtorsdagen

Publicerat: 2011-04-21 Kl: 09:23:47 | I kategori: Personligt




Steg upp när C gick till jobbet som jag alltid gör mina lediga dagar. Skönt att komma upp i tid. Har hunnit med att städa köket och tvätta ett par maskiner. La på den nya duken som jag köpte för tre guldtior i Ullared. Tyckte den var lite somrig och fin.

Så fort tvättmaskinen är klar ska jag åka till Statiol och slänga in bilen i tvätten, handla på Citygross och springa inom en sväng på Lindex. Alla jublar och klappa händerna för att vi som får lön den 25:te får pengar redan idag denna månaden. Själv så tycker jag det är urdåligt då det blir mycket längre till nästa lön. C jobbar halvdag idag som han alltid gör dagen innan röd dag så i eftermiddag ska vi köra iväg med några sopsäckar med kläder och sen blir det till att fortsätta städa. Ska dra ut båda spis och tvättmaskin och städa bakom. Tror inte det ser så jätteroligt ut där. Ja, det var väl min dag det :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0