Långfredagens spelafton

Publicerat: 2011-04-23 Kl: 21:58:28 | I kategori: Festligheter



Släkten Persson var på besök igår. Dvärj Persson, Lillasyster Persson och Kusin Persson. Detta är inte vilka människor som helst utan detta är några människor jag tycker så otroligt mycket om. Förr i tiden kunde jag och Dvärj ringa varandra en timme innan och planera spelkväll. Det var innan hon flyttade till det där dumma landet Norge. Nu måste det planeras i flera veckor innan men ju roligare blir det när vi väl ses.

Jag slängde ihop några toast till deras kurrande magar när de kom och sen satt vi och spelade spel nonstop mellan klockan 19-01.30. Hade det inte vara för att jag började jobba kl 9.30 idag så hade vi nog suttit kvar och spelat några timmar till. Tack för en underbar kväll. Jag längtar redan till nästa gång.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0