Fredag

Publicerat: 2011-12-15 Kl: 21:47:00 | I kategori: Lägenheten



Eftersom ni så gärna ville se hur soffan blev i rummet så försökte jag ta lite kort på den igår kväll men eftersom soffan är mörk och det var mörkt i rummet så var det svårt att få till en bra bild så ni får nöja er med dessa så länge. Vi blev supernöjda med vår 3sits + fåtölj och fotpall. Precis som vi trodde så ser hela vardagsrummet mycket mer rymligare och stilrenare ut än innan.

Igår kväll var jag och några knäppa kollegor på Stars och åt lite middag. Hur trevligt som helst och skrattade så jag låg dubbelvikt flera gånger. Idag blir det jobb och ikväll ska jag och min älskling bara vara hemma och laga lite god mat och titta på tv. Hade tänkt göra något med kycklingfilé. Om någon har nåt bra recept så skicka gärna det.
Trackback
RSS 2.0